موسسه فرهنگی اکو با همکاری نگارخانه آفرینه در آخرین روز های اولین ماه زمستان، میزبان مجموعه ای از بافته های گلیم ، گبه و آثاری از هنرمندان مدرن خواهد بود.این نمایشگاه در بعد از ظهر روز 24 دی در ساعت 16 در موسسه فرهنگی اکو  افتتاح خواهد شد و تا 26 همین ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان میتوانند در این روز ها بین ساعات 10 تا 19 از این آثار دیدن کنند.
در افتتاحیه ی این نمایشگاه، گروه موسیقی یارآوا به اجرای برنامه می پردازد و قطعه ی تابلوهای یک نمایشگاه که سال گذشته، درافتتاحیه ی نمایشگاه نقاشی شاهرخ خواجه نوری نوشته و به اجرا درآمد، برای دومین بار اجرا می شود. تابلوهای یک نمایشگاه اثری از مهدی جلالی به رهبری بهاره روشنایی* و با نوازندگی سهیل طباطبایی (پن پایپ)، آلاله دانشمند (هارمونیکا)، رسام لردکانی (گیتار باس)، فربد شیرمحمد (آکاردئون)، شهرزاد افشار (ملودیکا)، عسل عباسی (اوکارینا)  و اردشیر تاجبخش (پرکاشن)اجرا می شود. طراحی حرکات این پرفرمانس بر عهده ی مهسا مجتهدی بوده است.  
ورود برای عموم آزاد است.

نشانی موسسه فرهنگی اکو: تهران، خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10
----------
بهار روشنایی متولد 1359 در تهران است، و دوارن نوجوانی و جوانی خود را (تا امروز) در شهر های  نیس و هامبورگ گذراند.
در 18 سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و از سال 2000 تحصیلات آکادمیک خود را در همین زمینه –پیانو- در کنسرواتوار یوهانس برامس در هامبورگ آغاز نمود،از 2001 تا 2009 پیانو کلاسیک و آواز کلاسیک و پداگوژی را در دانشگاه هنر شهر برمن ادامه داد. وی دارای تخصص در شیوه ی نواختن پیانو به سبک  شوپن و کالاند است و موسیقی ایرانی را به مدت 8 سال با ساز سه تار نزد مجید درخشانی آموخت.
روشنایی  پس از دریافت دانشنامه خود در مقام مدرس، مشغول تدریس پیانو و فعالیت های فرهنگی در هامبورگ شد.
عمده ی فعالیت وی در زمینه ی موسیقی معاصر (مدرن) می باشد که از آن میان می توان به برنامه ریزی (کوردیناتور) فستیوال موسیقی معاصر در هامبورگ اشاره کرد. از وی کتاب آموزش پیانو با عنوان Anfangsunterricht mit Erwachsenen im Fach Klavier در آلمان و سی دی "هنوز زمستان است" در ایران منتشر شده است. سی دی هنوز زمستان است به تکنوازی پیانو از باروک تا معاصر اختصاص دارد که در آن آثاری از اسکارلاتی، اسکریابین، بریو، شوپن، کابالوسکی، ساتی، خاچاطوریان، و شومان به اجرا درآمده است./


عضویت در خبرنامه یارآوا

برای عضویت در خبرنامه‌ی یارآوا، لطفا فرم زیر را کامل کنید

ما 24 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

عضویت در خبرنامه یارآوا

برای عضویت در خبرنامه ی یارآوا، لطفا فرم زیر را کامل کنید